Copy of Kontakt
Centrum psychoterapii, diagnozy i mediacji EMOVERE
Marzena Zięba
ul. Letnia 22 (wejście od strony ulicy Gryfa)
73-110 STARGARD
telefon: +48 667 959 743
email: centrum@emovere.com.pl
Rejestracja: +48 667 959 743
Godziny funkcjonowania Centrum „EMOVERE”:
Poniedziałek 09.00- 19.00 (rejestracja w godzinach 10.00-17.00)
Wtorek 09.00- 19.00 (rejestracja w godzinach 12.00-18.00)
Środa 09.00- 19.00 (rejestracja w godzinach 10.00-16.00)
Czwartek 09.00- 19.00 (rejestracja w godzinach 12.00-17.00)
Piątek 09.00- 16.00 (rejestracja w godzinach 9.00-14.00)
Rejestracja w wyżej wymienionych godzinach, pod numerem telefonu 667 959 743. W pozostałych przypadkach proszę o pozostawienie wiadomości SMS lub na poczcie głosowej z prośbą o kontakt.
Po ustaleniu terminu otrzymają państwo przypomnienie o terminie wizyty w formie SMS na podany przez państwa numer telefonu, na co najmniej dwa dni przed planowaną wizytą. Każde przypomnienie obliguje do potwierdzenia rezerwacji terminu przez państwa najpóźniej do godziny 15.00 w dniu poprzedzającym wizytę. (w przypadku planowanej wizyty w poniedziałek, do piątku-godz.14.00). Brak potwierdzenia wizyty będzie skutkowało uwolnieniem terminu dla osób oczekujących w kolejce. Jednocześnie informujemy, że potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty będzie traktowane jako zlecenie usługi i w ramach przyjęcia regulaminu, brak zgłoszenia się na umówiony termin, obliguje państwa do pokrycia kosztów rezerwacji w wysokości: 150 zł, (w przypadku poinformowania w dniu wizyty). W przypadku odwołania wizyty w godzinach planowanego spotkania/ wizyty lub braku informacji o nieobecności, obowiązuje pełna płatność w/g cennika usługi.
W przypadku pierwszorazowej wizyty, konieczne jest opłacenie wizyty za rezerwację terminu w wysokości zgodnej z cennikiem usług, najpóźniej na trzy dni przed planowanym terminem, na rachunek bankowy:
PKO BP: 43 1020 4867 0000 1102 0206 2321
Jest również możliwość wpłaty zaliczki w rejestracji Centrum „Emovere”.
W tytule przelewu prosimy podać imię, nazwisko i termin planowanej wizyty.
Z góry dziękujemy za wyrozumiałość i współpracę w tym zakresie.
Zespół centrum „Emovere”.
Jeżeli nie możecie Państwo skorzystać z umówionej wizyty,